24 lutego 2016

Konkurs na Blog Roku

Uwaga, uwaga!
Emotikon smile 
Choć prowadzę bloga od wielu wielu lat, to nigdy nie określałam siebie jako "blogerki", ani też jeszcze nigdy nie odważyłam się zgłosić swojego bloga do konkursu na Blog Roku. Ale co tam - raz się żyje, wprowadziłam sporo zmian na blogu, to i mogę wziąć udział w takiej akcji. Dodatkowym atutem jest to, że środki z smsów trafią na konto Fundacji Dziecięca Fantazja! To mi się bardzo podoba!

Aby zagłosować, trzeba wysłać sms na nr 7124 z moim unikalnym kodem F11418, który należy wpisać w treści SMS-a stanowiącego głos. Koszt głosu to 1,23zł z Vat.
Zachęcam - mój blog pozostanie dokładnie taki jaki jest, niezależnie od liczby głosów, ale dzieciakom przyda się dodatkowa kwota :)Emotikon smile


Pozdrawiam serdecznie!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...