14 września 2015

Sutaszowy naszyjnik

Przed tegorocznym Skrapowiskiem w Łodzi miałam dużą chęć zmierzyć się z tematem całkiem dla mnie nowym, a mianowicie z sutaszem. Bardzo podobają mi się kolczyki i wisiory wykonane tą techniką, ale zupełnie nie miałam pojęcia JAK TO SIĘ ROBI. Zamiast oglądać filmiki na youtubie postanowiłam po prostu zapisać się na warsztat i samodzielnie zrobić wisiorek. Pokłuć sobie palce i mieć dużą satysfakcję z wykonanego "dzieła" :D
Pracą swoją jestem bardzo usatysfakcjonowana a jeśli ktoś też miałby ochotę się tego nauczyć, to ma świetną okazję w październiku - bardzo cierpliwa instruktorka, Monika z Haft For You prowadzi warsztaty na podczas VIII Jesiennej Akademii Rękodzieła (10-11 października 2015)
Pozdrawiam :)


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...