10 marca 2015

Moje miasto. Łódź.

Zostałam zaproszona do ArtGrupy ATC wykonania pracy na temat "moje miasto". Ponieważ bardzo dawno nie robiłam atc, a miasto moje bardzo lubię, to bardzo chętnie wzięłam udział w wyzwaniu. 

Na moich ateciakach pojawiło się kilka charakterystycznych łódzkich elementów: brzydkie, szare, odrapane mury, które obowiązkowo muszą być podpisane przez kibiców naszych dwóch piłkarskich drużyn - ŁKS i RTS. Są też moje ulubione czerwone budynki​ - coraz więcej w Łodzi jest odrestaurowanych pofabrycznych budynków z cegły, które naprawdę pięknie się prezentują. No i niebieskie kwiatki - to coś, co pojawia się wiosną tylko na kilka dni - przepiękna niebieska łąka cebulic i śnieżników w parku im. ks.bp. Michała Klepacza.


Poniżej kilka moich zdjęć, które mam nadzieję, pokażą Wam choć trochę urodę Łodzi, a które też przybliżą Wam skąd wzięły się kolory moich ateciaków :)

Zdjęcia są podlinkowane - można kliknąć i zobaczyć więcej:
 Cegły pojawiają się też we wnętrzach - tu w sali kinowej Muzeum Kinematografii. A na fotce ja :)
No i napisy. Nie mogłam sobie tego odmówić. Kreatywność kibiców (obu drużyn) w tym temacie jest naprawdę niesamowita :)


 Pozdrawiam i zachęcam do odwiedzenia Łodzi :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...