25 września 2014

Creative Blog Tour


Dagmara Kos wezwała mnie do odpowiedzi w Creative Blog Tour. Z duuużym opóźnieniem - ale oto jest moja "praca domowa" :)

1. Nad czym obecnie pracuję?

Najbardziej nad sobą :) Mam kilka wad, które bardzo chciałabym naprawić. A jeśli chodzi o scrapowanie, to ostatnio dużo frajdy sprawiło mi tworzenie LO z kitów Polish Kit Project - i przy tym na razie na moment się zatrzymam :)

2. Jak moja praca różni się od innych?

To trudne pytanie. Obiektywnie rzecz biorąc, chyba jestem dość przeciętna w swojej "twórczości". Staram się prace dopracowywać, lubię jak jest wszystko równo, a nawet jak jest coś krzywo, to jest to zaplanowane. Bo ja po prostu lubię porządek :) Dla równowagi tworzę czasem prace mediowe - stąd może się wydawać, że się nie mogę zdecydować czy wolę clean&simple czy mixed media. Na pewno jedną cechą wspólną moich prac jest to, że staram się używać dwóch - trzech kolorów głównych w jednej pracy, żeby nie uzyskać efektu pstrokacizny, bo tego nie lubię (w swoich pracach oczywiście, bo u kogoś podoba mi się często taka kolorystyczna swawola)

3. Dlaczego piszę bloga?

Bo chcę się z Wami podzielić tym co powstaje w moim kąciku. Lubię też robić zdjęcia prac, a to, że publikuję je w sieci zmusza mnie do przyłożenia się do pracy nad fotografią. Fajnie jest też oczywiście otrzymać jakiś miły, motywujący komentarz, ale cieszę się równie mocno z konstruktywnej krytyki i z wymiany spostrzeżeń na temat preparatów i efektów.

4. Jak wygląda mój proces tworzenia? 

Różnie. Czasem najpierw rysuję sobie mapkę na jakimś świstku. Potem świstek gubię i odtwarzam pomysł z pamięci. Albo planuję sobie wykonanie pracy w jakiejś określonej kolorystyce i wyciągam papiery, dopasowuję je i potem już "samo się robi". Czasem jest i tak, że się męczę strasznie, bo coś bym chciała zrobić, ale sama nie wiem co :)

Serdecznie pozdrawiam :)





LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...