30 czerwca 2014

Podziękowania na zakończenie przedszkola

Witam wieczornie :)
Nadszedł ten dzień, kiedy dziecko moje kończy edukację przedszkolną... Z tej okazji przygotowałam podziękowanie dla pań opiekujących się grupą oraz dla pani dyrektor.
Są to pamiątki rozkładane (podobnie jak poprzednie, które robiłam), lecz tym razem pokusiłam się o pracę bardziej introligatorską - całość zrobiłam własnoręcznie, łącznie z docięciem tektury na okładki (rozmiar około 19x25cm).
tak wyglądają wszystkie trzy razem:
i z bliska:

zbliżenie na szczegóły okładki - kwiatuszki Wild Orchid Crafts (różyczki i kwiaty wiśni), listki wycięte wykrojnikiem "Rose Leaf "Magnolii. "Starsze" skraperki mogą tu rozpoznać papier ILSu "Zeszyty", które przeleżały parę lat w pudełku czekając na specjalną okazję - ta właśnie nadeszła i ostatecznie pocięłam to co mi zostało...
tekturowy napis i strzałki ze sklepu Stempell&Kartoon, bielone tuszem kredowym, krawędzie obrysowane białym pisakiem żelowym, całość lekko pochlapana tuszem Splash!
plecki zostawiłam białe, lekko tylko pochlapane ecolinami i ozdobione kawałkami dekoracyjnej taśmy, żeby dzieci mogły złożyć swoje autografy paniom:
 
pamiątki są wiązane na kokardkę, które umocowałam moimi ulubionymi materiałowymi ćwiekami w krateczkę: 
i środek ze zdjęciami grupowymi z trzech lat. Swoją drogą to ciekawe, że jedyne zdjęcia grupowe były robione z Mikołajem... :)
Mam nadzieję, że takie podziękowanie przypadnie nauczycielkom do gustu :)
--------------------------
A tu można obejrzeć podziękowania na zakończenie roku szkolnego ==> KLIK

Dobranoc!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...