8 czerwca 2014

Fotorelacja z VII zlotu w Warszawie

Wczoraj odbył się VII Ogólnopolski Zlot Scrapbookingowy w Warszawie. Tym razem udało mi się znowu być (w ubiegłym roku nie mogłam pojechać z powodu egzaminów w szkole...)
Napstrykałam sporo zdjęć, ale nie będę pokazywać wszystkich, tylko te najfajniejsze :)

Śniadanko - trzeba nabrać mocy!
 Ja kończę śniadanko a Ania już papiery zdążyła kupić!
Bea :D 
Mariola nie tracą ani chwili - smashuje 
Pierwszy pokaz - kolorowanie kwiatków na stoisku 13arts 
 
Prowadząca - Pasja Kati:
Mariola dała kwiatu takie piękne barwy:
Kolejny pokaz - mediowe tło na tagach z Kasią Bogatko - Skoczypiec 
 A za moment Piekielna Owca zaprezentuje nowe produkty:

Baby Jagi - czyli ja i Pinezka
 z Filką:
 z Anią Mollik:
 Obowiązkowo z Malflu:
 Dobra wszelakie i pełne torby:
 Ekipa balonowa - co chwilę któryś pękał i nas straszył :)
 Dyskusje na temat wyższości papierów 30x30 nad małymi :)
 Ostatni przegląd po pudełkach
 Stoiska już się zwinęły...
 ...a my mamy głupawkę :)

Ściskam :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...