9 marca 2014

"Niebieskie ptaki"

Taki tytuł miała książka nabyta w piątkowe południe w antykwariacie. Za złotówkę. Tego samego dnia, wieczorem została totalnie przeobrażona przy pomocy nożyka, kleju i wielu mediów - podczas kolejnych warsztatów ScrapButikowych on-line. Zdjęć kilka podobnych, bo zupełnie nie mogłam się zdecydować, z której strony lepiej wygląda :)

na stojąco:

 na leżąco:

lekkie zbliżenie na kompozycję:

coś z czego jestem osobiście bardzo zadowolona i na dodatek udało mi się to uchwycić na zdjęciu - delikatniusieńkie białe piórko, które powtykałam w dwóch miejscach:

kilka wybranych szczegółów:

i jeszcze raz całość na leżąco z ostrością na gniazdko uwite ze sznurka pakowego i kwiat:


Ze sklepiku ScrapButik użyłam tylko jednej rzeczy - taga Domestic Goddess z 7DotsStudio - fragment widać na przedostatnim zdjęciu w prawym górnym rogu. Pracę swoją zgłaszam na blog Butikowy - najwyżej zostanę zdyskwalifikowana... :D

Ściski!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...