9 marca 2014

Album na zdjęcia Szymona

Z okazji narodzin drugiego syneczka naszej Stemplo&Kartonowej szefowej postanowiłyśmy zrobić jej prezent. Stanęło na albumie na fotografie syneczkowe i każda z naszego DT wykonała dwie strony do albumu, ja je spięłam, dołożyłam kilka (od siebie i moich chłopaków), zrobiłam okładkę i wysłałam. Format albumu to około 15,5x17cm. 
Z pewnego źródła wiem, że się spodobał :)

Okładka (koniecznie z wąsami :))

 kilka szczegółów:
 strony wykonane przeze mnie:

 dwie strony narysowane przez mojego synka:

edit:
mąż jednak zgodził się na publikację, zatem dodaję :)


Dodałam też stronę na kilka podstawowych informacji oraz kopertę na życzenia na karteczkach od każdego z nas. Tych już jednak nie sfotografowałam :p


Strony wykonane przez pozostałe koleżanki możecie obejrzeć tutaj ==> KLIK

Jeszcze raz - wszystkiego najlepszego!

Ściskam i życzę miłej niedzieli :)


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...