21 lutego 2014

W deszczu kwiaty i marzenia rosną... {mini kursik - mediowe tło}

Witam piątkowo!
Zrobiłam ostatnio kolejnego taga (do mojej kolekcji kolorowych tagów :)), a podczas tworzenia zrobiłam kilka zdjęć - być może ktoś chciałby się dowiedzieć jak powstaje takie mediowe tło :)

a oto moja "dokumentacja" fotograficzna:
Drobne uwagi:
Gesso nakładam szpachelką - powstaje wtedy taka przyjemna fakturka.
Jeśli mgiełki się ze sobą nie połączą, tylko zostaną kropki to wtedy trzeba popsikać mgiełką z samej wody i lekko poprzechylać tagiem - kolory się ładnie ze sobą połączą. Jak efekt już będzie odpowiedni - suszymy suszarką lub nagrzewnicą.
Ten tusz, którego używam do przecierania wypukłości to distress (black soot) + specjalna gąbeczka do cieniowania - można ją zastąpić gąbeczką do nakładania podkładu.

i kilka zbliżeń na szczegóły:

Użyłam:
 



Ściskam i lecę kartkować :)


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...