14 lutego 2014

Mediowa kartka z motylkiem

Witam! 
Dziś kolej na mój drugi post w tym mediowym tygodniu na blogu sklepu CraftBar i z tej okazji przygotowałam kartkę, na której zrobiłam tło przy użyciu maski. Nie użyłam jednak cienkiej plastikowej maski lecz tekturowego tła, który z założenia maską nie jest, ale jak się nałoży przez takie tło masę strukturalną to efekt jest wyjątkowy i bardzo to lubię. Niestety minusem takich masek jest to, że po kilku użyciach są do wyrzucenia. Wyschniętą masę, która została na kraftowym papierze po zdjęciu tektury pomalowałam kilkoma farbami 13arts przy użyciu cienkiego pędzelka. Malowanie nie jest moją mocną stroną, ale chciałam spróbować uzyskać choć w zbliżeniu naturalne kolory cegiełek :)

kilka zbliżeń na szczegóły - wszystkie trzy kwiatki wyjściowo były w tym samym kolorze, lecz jeden również pomalowałam farbą a na końcu wszystkie lekko przybrudziłam gesso:
a tu poglądowe zdjęcie jak wyglądała masa podczas malowania - kartkę robiłam późnym wieczorem i zdjęcie cyknęłam przy świetle sztucznym, więc kolory są nieco przekłamane ;)
Użyłam:
  


 


 

Pozdrawiam serdecznie :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...