2 lutego 2014

Hey There! czyli wspólne skrapowanie

Dzisiaj mam dla Was całkiem świeżutką pracę - zrobioną ledwie wczoraj wieczorem. Powstałam podczas wspólnego skrapowania on line z Olgą Heldwein i Scrap Butikiem.
Ja nie używałam gotowego zestawu, ponieważ jakoś ten róż mnie nie przekonał, ale samo wspólne skrapowanie było mega fajne i inspirujące. 
Najpierw co prawda zaczęłam na różowo zgodnie z wytycznymi pani prowadzącej, ale potem jakoś mnie coś tknęło i szybciutko wsadziłam swoją deseczkę do mycia a pozostałości różu zamalowałam na pomarańczowo. Bo przypomniało mi się pewne "pomarańczowe" ujęcie mojego synka z wakacji (te malutkie drzwiczki to wejście do czerpalni w Muzem Papiernictwa - pokazywałam i pisałam o tym TU)
A teraz po przydługawym wstępie (jak na moje możliwości) - mój wytwór:
 trochę zbliżeń - ten duży pomarańczowy kwiat ukręcony z papieru (CraftManiowy ćwiek w środku), mniejszy kwiatek jest z CraftBaru, wstążeczka ze Scrap Butiku. Serduszko dodałam, jako element wspólny z pracą Olgi poza tekturowymi piórkami, które ostatnio modne ponoć :)
 i jeszcze trochę zbliżeń - chmurki zrobione masą strukturalną przez maskę chmurkową (po wyschnięciu obrysowałam czarną kredką akwarelową) i plusiki zrobione tuszem - też przez maskę. Te tekturowe kółeczka są do kupienia tu i tu. Na koniec dodałam trochę odbić stemplem z literkami
A już całkiem na samym końcu były chlapania czarnym tuszem kreślarskim - trochę mi się ręce trzęsły, ale się udało :)

Wszystkim polecam taką wspólną zabawę - mam nadzieję, że te spotkania będą cykliczne!
Jeszcze raz dziękuję Oldze i Gosi za organizację takiego rewelacyjnego pomysłu.

Ściskam i życzę miłego końca weekendu :*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...