23 lutego 2014

Biała karteczka z fioletowym kwiatuszkiem [lift]

Witam w tę piękną słoneczną niedzielę :)
Ostatnio pokazywałam na blogu same kolorowe prace - o intensywnych kolorach, lub też o skomplikowanej budowie (jak wczorajsze kartki vintage), więc dziś dla odmiany karteczka cała w bieli z odrobinką kolorów (fioletu i różu).
Karteczka powstała na wyzwanie Diabelskiego Młyna - do zliftowania była kartka Magdy Mizery. Ja karteczkę odwrócilam do góry nogami, żeby nie było całkiem tak samo :)
 kilka zbliżeń na drobiazgi:
Gdyby ktoś się zastanawiał co to za maska - odpowiadam od razu. Zrobiłam ją sobie sama - przedziurkowałam elastyczną plastikową linijkę nitownicą (Crop-a-Dile). Bardzo mi się podobają takie drobniutkie wzorki :)
No i pojawiło się piórko z wykrojnika Joy!- mój ostatni nabytek. Poddałam się ogólnej modzie na piórka, a co!

Użyłam: Babski wieczór - Mała czarna (prawa i lewa strona), mini kwiatuszki
kwiatek biały (wciśnięty pod fioletowy dla uzyskania przestrzenności), 

Ściskam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...