27 listopada 2013

Kartka świąteczna z białą poinsecją

Dziś chciałabym pokazać Wam kolejną kartkę jaką zrobiłam w tym sezonie - świeżutką, wczorajszą. Odważyłam się wreszcie zrobić taką poinsecję, jakimi zachwycałam się zawsze u Joanny z Kartkowego Zacisza (użyty wykrojnik: Tima Holtz - Poinsettia). 
Drugą rzeczą, na którą chciałabym zwrócić Waszą uwagę to wianuszek tekturowy - jest absolutnie rewelacyjny! Delikatny, subtelny, w dobrym rozmiarze. Na jednym z poniższych zdjęć widać zbliżenie (zostawiłam go w stanie naturalnym, nie jest niczym malowany):




Jeśli chcecie go znaleźć do kupienia - jest tutaj:


Ściskam wieczornie, do jutra!!

------------------------------------------------------------

Zapraszam do obserwowania mojego bloga przez bloglovin' - będziecie dostawać powiadomienia mailem o nowych postach :)

Follow on Bloglovin

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...