7 października 2013

Album z wakacji

Witam poniedziałkowo!

O wakacjach już większość z nas zapomniała, niektórzy już planują następne a ja chciałabym pokazać Wam album z fotkami z naszych wakacji 2012 :) Długo się zbierałam do zrobienia tegoż, długo nie mogłam się zdecydować na zdjęcia. A jak już je wywołałam to się okazało, że trochę przesadziłam z ilością :D
Album jest taki trochę "śmieciowy" - poczynając od starej mapy, którą zużyłam niemal do ostatniego skraweczka a kończąc na róznych biletach i wycinkach z lokalnych gazetek. Mapa miała kilkanaście lat i była nieaktualna, kupiliśmy sobie nową, więc tę mogłam pociachać bez żadnych oporów:


Środek albumu - wyrywkowo, nie będę Was zamęczać całością :)



A tak mój grubasek wygląda "z góry"


Więcej o materiałach, których użyłam napisałam TUTAJ.

A już niedługo pokażę mini albumik z wakacji 2013 :)

Pozdrawiam!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...