28 sierpnia 2013

Kartka w pudełku na ślub i ogórki kiszone

Witajcie po kilku dniach przerwy :)
Co robiłam jak mnie nie było? Zamykałam lato w słoikach, czyli robiłam przetwory na zimę. Proces ten nadal trwa, więc nie pokażę dziś nic nowego a poratuję się pracą zrobioną jakiś czas temu.

Komplecik ślubny zrobiony na bazie białego papieru z dodatkiem delikatnej, pastelowo brzoskwiniowej Jutrzenki 02:


Kartka schowana w pudełeczku z okienkiem:

Kartka w całej okazałości:

 i bilecik - bliźniaczek, do dołączenia do prezentu:

 i kilka zbliżeń na szczegóły i szczególiki:

Ponadto użyłam:
 kwiatki, nie do kupienia - zrobiłam własnoręcznie :), w środku mają białe ćwieki a motylek jest z białej masy Clay.

A dla tych, którzy ciekawi są moich wyczynów kuchennych dołączam dwie fotki pełne kolorów lata. 
Koszyk pełen pięknych warzyw:
A tu część moich wyczynów plus to co zostało "na jutro". W słoikach są ogórki kiszone, leczo, maliny, coś co przypomina ajwar oraz papryka konserwowa: 
Pozdrawiam serdecznie! 

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...