18 lipca 2013

Rameczka dinozaurowa i JuraPark w Bałtowie

Na wakacyjne wyzwanie CraftManiowe przygotowałam rameczkę na podobraziu z fotką z pierwszego wyjazdu wakacyjnego w tym roku - byliśmy w Bałtowie, w JuraParku. Najpierw pokażę pracę a potem kilka fotek dinozaurów, które baaardzo mi się podobały :)



Materiały, których użyłam opisałam w poście na blogu CraftManii, tutaj dodam tylko, że napis jest pokryty Crackle Accents (daawno nie używałam, aż mi zaschło troszkę) a gałęzie wycięłam boskim wykrojnikiem Cherry Blossoms, którym zaraziłam się od Bei :D

A teraz klika fotek z wyjazdu:

Wejście do JuraParku - strasznie mi się taki pomysł na przywitanie podoba :)

Tu nogi takiego samego diplodoka, ale już w samym parku. 
Nijak się nie mieści w kadrze w całości :)

Kolejny z moich "ulubieńców" - świetnie wyeksponowany:

"drobnica" w krzakach :)

I zwierzaki "plażowe" - bliższy to ten, na którym chłopcy siedzą na zdjęciu z powyższej ramki:

I zbliżenie na głowę jednego z ładniejszych "eksponatów"

Pozdrawiam i życzę miłego dnia!! :**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...