11 czerwca 2013

Testosteron czyli prace męskie

Bardzo często słyszę (czytam) głosy koleżanek, że prace męskie sprawiają im nieraz duże trudności. Ja do wyjątków nie należę i wstępnie na hasło "kartka dla syna" włos mi się na głowie jeży. Ale potem jakoś włos opada i jednak udaje mi się coś wydziubać :) Tym razem miałam do zrobienia kartkę z bmw i notes ze zdjęciami właściciela i jego ulubieńców na okładce. Jednocześnie na naszym Stempllowym blogu miałyśmy zaplanowane wyzwanie pt. "Testosteron". Z zadań wybrnęłam tak:



 BMW jest na kartce i w środku:


I notes do kompletu - BMW już się nie pojawa jako szkic, tylko na fotkach:


Zapraszam do zabawy - tym bardziej, że nadchodzi Dzień Taty i męska kartka się przyda w czerwcu :)

Pozdrawiam!!

_____________________

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...