14 maja 2013

Album na zdjęcia z chrztu

To jedna z najbardziej pracochłonnych prac jakie zrobiłam. Miałam na to klika dni i nie udałoby się, gdyby nie błyskawiczna pomoc sklepu Stempell&Kartoon :)

Uwaga, będzie strasznie dużo zdjęć!!

Kartka oparta o albumik, identyczna jak okładka.
Album jest mały, 15x15cm ale bardzo grubiutki:


Sukieneczka lekko potuszowana i posypana brokatem:


I wszystkie karty po kolei - karty 15x15cm z birmaty.
Miejsca przygotowałam na zdjęcia w formacie 9x13cm.










Na samym końcu kieszonka na płytę z filmem lub zdjęciami:

Na tylnej stronie okładki okazałe serduszko:


To samo serduszko przyczepiłam do opakowania:



Album spięłam kółkami o średnicy 5cm a wszystkie napisy, które wykorzystałam na kartach albumu pochodzą z tego arkusza - to kolejna z napisowych nowości, które pokazały się na półkach Sklepiku. Więcej zbliżeń na same napisy jest na blogu firmowym - tutaj =>> klik.

Pozdrawiam wszystkich, którzy wytrzymali do końca :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...