3 kwietnia 2013

Ślubny komplet - album na zdjęcia i kartka

Witam w środowy, zimowy poranek :)
Dzisiaj post ślubny - album i kartka z przepięknych Uhakowych papierów Le Journal - Rosette. 
Zdjęcia niestety jakieś nieostre mi wyszły, to efekt nieustannego braku słońca...



Karty albumu przełożone są kalką z ornamentowym wzorem, każda strona jest ozdobiona stemplem i pocieniowana na krawędziach, a na końcu albumu wkleiłam kieszonkę na płytę z filmem lub zdjęciami:


Kartkę zrobiłam trochę inaczej niż zwykle - na zasadzie tak zwanej "bramy". Ponieważ troszkę więcej ozdób dałam do środka, to na zagięciach zbigowałam dwukrotnie, w odstępie około 2mm, żeby ładnie się zamykało, jak pudełeczko - nie bardzo to jednak widać na zdjęciach...



Użyłam:

Zawieszki kłódeczki

Miłego dnia kochani!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...