10 marca 2013

Wielkanocny tag z gniazdkiem

Nie mam w tym roku ani weny, ani czasu, ani mocy na robienie kartek świątecznych. Ostateczni pewnie kilka zrobię dla najbliższych, ale na razie okoliczności nie są sprzyjające. Za to tag z gniazdkiem z okazji wyzwania "gniazdkowego" ogłoszonego w Stempell&Kartoon zrobiło mi się bardzo przyjemnie :D


Kilka szczegółów z bliska:

Bazą jest cienka birmata wycięta wykrojnikiem Tag & Bookplates. Na to przykleiłam prześliczny, delikatny papier ILS Divine this line. Kwiatek zrobiłam samodzielnie (wycięty wykrojnikiem Tattered Florals), gniazdko ukręciłam ze sznureczka białego i naturalnego. Jajeczka ozdobiłam borderkiem. Ponadto użyłam kilku rzeczy, których ostatnio używam bardzo często:

Nową rzeczą, której użyłam przy tworzeniu tego taga jest Glimmer Mist w kolorze Sand. Absolutnie obłędny. Nabyłam go całkiem przypadkiem, w sposób spontaniczny na Skrapowisku - Monika z Galerii Papieru pozbywała się kilku mgiełek a ja nie zastanawiając się ani chwili wzięłam właśnie ten kolor. Strzał w dziesiątkę!! Szkoda tylko, że to ta mała buteleczka mi się trafiła :D

Pozdrawiam i zapraszam do wzięcia udziału z naszym wyzwaniu!!




LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...