5 marca 2013

Tag z motylicą i kilka pozlotowych słów

W sobotę w Łodzi odbyło się Skrapowisko. Było cudnie, świetnie się bawiłam na warsztatach u Brises, na pokazie smashowania u Olgi oraz na mediowaniu z Matilde - przy okazji miałam przyjemność spróbowania nowych mgiełek marki 13arts. Zdjęć nie robiłam, bo aparat mi się psuje a poza tym zazwyczaj nie mam na to zwyczajnie czasu, jestem gdzieś u kogoś na kilku fotkach, więc mogę się pokazać :) Ale najpierw pokażę tag, który zrobiłam na konkurs 13arts - miało być przynajmniej jedno medium i jeden kwiatek:


Te śliczne kwiatki są robione ręcznie, ale nieeee - nie przeze mnie. Przez Beacię :) Ja je tylko popsikałam i przykleiłam do taga:


A teraz kilka zdjęć ze zlotu - zdjęcia zrobione przez Paulinę Wośko oraz Monikę:

Warsztaty z Brises:




Wspólne zdjęcie:


emocjonujące losowanie zakładek - moją "wypatrzoną" wylosował ktoś inny :)



Ale nic się nie stało! drugi raz wylosowałam śliczną zakładeczkę z ptakiem od Malflu - to taka nasza nowa świecka tradycja zlotowa. Podobnie jak to, że praktycznie jedyną osobą, z którą mam zdjęcia ze zlotu to właśnie Gosia :)



Smashowy pokaz Olgi - razem z tą małą dziewczynką, która siedzi koło mnie zrobiłyśmy naszą pierwszą stronę :)


Miałam też przyjemność spędzić parę chwil z Mrouh i JaMajką:


Pozdrawiam! Niebawem kolejne "zlotowe" prace :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...