22 stycznia 2013

Kartki dla Dziadka i Babci

Zazwyczaj mam problem z wyborem papierów na męskie prace. Zazwyczaj - ale nie tym razem. Dzięki papierom z trzech różnych kolekcji UHK Gallery, kartki na Dzień Dziadka powstały błyskawicznie. I bardzo przyjemnie mi się je tworzyło :)




Użyłam:
ponadto przyczepiłam malutki ćwiek, większy podobny, trochę naturalnego sznurka
papierki wystrzępiłam i potuszowałam :)

Podobnie się stało z kartkami dla Babć - UHKowe papierki znów okazały się najlepsze - tym razem wybrałam cieplejsze w kolorystyce Sklepy Cynamonowe oraz Le Journal w krateczkę. Kompozycję poratowała mi mapka przygotowana przez Beatkę na CraftManiowe wyzwanie (zachęcam do wzięcia udziału - tradycyjnie przewidziane są rabaty dla uczestników i nagroda). A te malutkie perełki to moje ulubione cappuccino - wersja mini :)


Kartkę dla babci zgłaszam do wyzwania UHK Gallery "W kwiecie wieku"

Miłego dnia :)


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...