19 listopada 2012

Candy z anielskim skrzydłem

Czyli zapowiadane przeze mnie jakiś czas temu rozdawnictwo z okazji przekroczenia 100 tysięcy wyświetleń na moim blogu. Powoli zbliżamy się do kolejnej ładnej liczby - 111000, więc trzeba Was, aktywnych użytkowników nagrodzić :) Tych, którzy zostawiają po swoich odwiedzinach jakiś wpis a także tych "tajnych", może się ujawnią na chwilę.

Przygotowałam kieszonkowy kalendarzyk na 2013 rok, mam nadzieję, że się Wam spodoba, a temu kto go wylosuje przyniesie dobre 365 dni (a może i więcej :)

Wygląda tak:

Jest zrobiony na bazie kupionego kalendarzyka, tak jak poprzedni. Teraz wersja zielono niebieska. Papier bazowy to Basic Grey Archaic, napis i skrzydełko ze sklepu Stempell&Kartoon. Tag został stworzony przy pomocy pasty strukturalnej i mgiełek, tekturowy napis jest wtopiony w tę masę. Wstążkę również zabarwiłam mgiełkami, żeby dobrze się komponowała kolorystycznie. Skrzydło lekko posypane brokatem, bo przecież anioły mają skrzące skrzydła, prawda? 

A teraz przejdę do sedna sprawy czyli do candy (strasznie dużo dzisiaj napisałam jak na mnie :) 

Zasady są proste i znane każdemu blogującemu. 
Podlinkowane zdjęcie zamieścić u siebie na blogu (najchętniej w bocznym pasku) i wpisać się do żabki pod postem - tylko te zgłoszenia będą brane pod uwagę :)

Ściskam!!


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...