13 września 2012

Adresownik z oliwką i hortensją

Adresownik zrobiłam na bazie notesu kupionego w markecie - sprężynę zdjęłam, okładkę zamalowałam gesso, potem okleiłam resztkami  papieru to-do do decoupage i... co było dalej - widać :) Przede wszystkim wypróbowałam nową, wielką maskę ze Stempell&Kartoon.

ta przepiękna oliwkowa tasiemka jest ze ScrapButiku - kolor ma obłędny!!!
notes na adresy

 ornamentowy wzór rozcięłam na pół żeby go powiększyć, napis pokryty farbką i crackle accents. Wykończenie stanowią ćwieki w kolorze cappuccino oraz zielone hortensje:

środek - wklejony fragment papieru to-do z motywem listu:

i tył okładki - widać zastosowanie maski w pełnej okazałości:

Pozdrawiam i życzę słońca na weekend (na działkę chcemy jechać, a tu leje, buu)



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...