24 sierpnia 2012

Upcyklingowe pudełko kwiatowe

Ostatnio powstało u mnie w craftkącie recyklingowe pudełko mixed mediowe - to puszeczka metalowa, taka jak po orzeszkach, ale ta akurat jest po ampułkach ze znieczuleniami zębowymi. Puszeczka idealnie wpasowuje się w wyzwanie na blogu wyzwaniowym scrapki.pl a przy okazji dowiedziałam się, że to co zrobiłam to nie recykling tylko upcykling! Ekstra!


Ten śliczny papier w kratkę to MME Life Stories, kwiatki zrobiłam ze starych pożółkłych kopert wyciętych dziurkaczem TH Tattered Florals, środki wypełniłam perłami - ćwiekami a całość potraktowana została psikaczami, pastą strukturalną i brokatem w kleju:


Serdecznie pozdrawiam!! Wszystkim działkującym jak ja, życzę pięknego weekendu! (pozostałym też oczywiście... ;)





LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...