23 sierpnia 2012

Stay on the sunny side of life czyli kolejne LO

Lato co prawda się kończy, ale nigdy nie jest za mało słońca w naszym życiu i w naszych pracach :) 
Kiedyś podczas letniego spaceru zrobiłam synkowi "sesję fotograficzną" na łączce i jedno ze zdjęć w wersji czarno białej idealnie przypasowało do mojej koncepcji scrapa w kolorystyce czarno żółtej. Papier sam w sobie ma odrobinę żółtych plamek, resztę dorobiłam sobie sama przy pomocy ecolinowej mgiełki :)


słoneczko jest gotowcem, ale troszkę mu dołożyłam promyczków perlen penem 

guzikowe uzupełnienie kompozycji:

wycinankowe "chwasty"

Do zrobienia pracy użyłam:
guziki Fresh
guziki szachownica (odwrotną stronę)
ćwieki pastelowe
perlen pen czarny
perlen pen żółty
stemple kwiaty


Pozdrawiam i słonka życzę, Yvette :)





LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...