16 czerwca 2012

Albumik na cztery zdjecia i babeczka

Cztery babki + cztery spotkania = 12 prac, czyli Uscrapowane Łodzianki w albumiku na bazie podkładek pod piwo, który powstawał stopniowo jako deser każdego ze spotkań. Jednak każda z nas kończyła go w domu uzupełniając zdjęciami. Mój wygląda tak:

Okładka:

Zbliżenie na ptaszka i piękne metalowe skrzydło:

Pierwsze spotkanie - prowadzone przez Beatkę, robiłyśmy między innymi babeczki (moja na końcu posta)


Drugie spotkanie - embossingi i pudry Kamilci, samodzielnie tworzone tło na białym papierze:


Trzecie spotkanie - moje, czyli mixed media i ptaki:


i ostatnie, spotkanie z motylkami i Kasią :)


No i tył okładki:

A to moja babeczka na bazie styropianowego jajka, której jeszcze nie pokazywałam:


Pozdrawiam i idę trzymać kciuki za naszych!!!






LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...