15 maja 2012

Baletowy przepiśnik

Zostałam poproszona o zrobienie przepiśnika dla fanki baletu. Koniecznie z motywem baletnicy... Hmm... W pierwszym momencie poczułam wewnętrzny opór, ale postanowiłam jednak zmierzyć się z tym zadaniem :) Znalazłam papiery idealnie pasujące do baletnicy, w delikatnej kolorystyce i "jakoś poszło". A efekt końcowy oceńcie sami:


Belatnica jest pokryta preparatem glossy accent a spódniczka crackle accent. Napis też jest błyszczący, czego na zdjęciu niestety nie widać :)


W środku jest kieszonka na dodatkowe notatki. Przepiśnik jest formatu A6, na otwieranych metalowych kółeczkach, żeby można było samodzielnie dokładać i ujmować kartek według własnego uznania (w środku zwyczajny wkład do segregatora dostępny w markecie).


Do zrobienia przepiśnika użyłam:

Serdecznie pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...