10 kwietnia 2012

Na kolorowo!

W świąteczną niedzielę padał śnieg i było strasznie zimno, więc dla odreagowania zrobiłam taką kolorową karteczkę - w ramach prac dla CraftManii, w której produktem miesiąca są właśnie kolorowe kwiatki :) Jeżeli nie ma na sklepowych półkach koloru, który jest Wam potrzebny - można zafarbować białe, świetnie się do tego nadają! Ja zafarbowałam kilka distressem na ceglasty pomarańcz, czyli na kolor, którym popsikałam też kartkową bazę:


Serduszko wycięte z dreamerowych naklejek, pokryte crackle accent:



Środki kwiatków wypełnione mikrokulkami i perlen penowym żelem:



Kartkę zgłaszam na wyzwanie kartkowe Humy w Scrap-Map :)

Do zrobienia kartki użyłam:

Papier Fresh Plaster Miodu

Pozdrawiam wtorkowo

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...