25 marca 2012

Skrapowisko 2012

Wszyscy jeszcze pozostają pod wrażeniem wczorajszych spotkań, zakupów i warsztatów - a ja wcale się od nikogo nie różnię i nadal też to wydarzenie przeżywam :)
Dzień zaczął się od warsztatów mixed mediowych z Ayeedą, z których jestem niezwykle zadowolona.
To ja, przy pracy:

Na owych zajęciach robiłyśmy LO przy użyciu różnych paciek i kolorantów - oto mój wytwór (który jeszcze potrzebuje kilku kosmetycznych zabiegów):


Na pamiątkę spotkania od Ayeedy dostałam motylka:

A tu cała warsztatowa ekipa z pracami:

Następnie nadeszła pora na zakupy:

potem pogaduchy, czerwony barszczyk i kanapka z Karmeleiro, losowanie zakładek - wreszcie udało mi się "upolować" zakładkę od Arte Banale (po prawej) a drugą mam od Malflu - coś nas ostatnio ciągnie do siebie chyba, bo candy też u Gosi wygrałam niedawno :)
A do kogo poszły moje zakładki? Nie wiem...
Potem poszłam do stołu TSC, przy którym się działy niesamowite rzeczy - dziewczyny scrapowały i plotkowały a wisienką na torcie był konkurs ekstremalny czyli robienie kartki z pięciu warstw z papierów z różnych kolekcji w ciągu 20 minut! Ale dziewczyny się zwijały, jak w ukropie :) Wygrała PasjaKati.

Tu wszystkie prace:
Stół TSC był bardzo kreatywny, więc postanowiłam skorzystać, siadłam na krzesełku, na którym wcześniej siedziała Brises (licząc na
pozostające na nim resztki weny) i zrobiłam podejście do Scrapa Numer Trzy, ponieważ miałam przy sobie zdjęcia przygotowane na warsztaty. No i jest - co prawda jeszcze nie skończony, ale już niedaleko:
I tak nadeszła godzina osiemnasta, koniec spotkania w szkole - trzeba było przenieść się w bardziej kameralne miejsce, gdzie pogaduszki i śmiechy toczyły się dalej w doborowym towarzystwie :) Czekam na więcej zdjęć, wtedy jeszcze dorzucę.
Pozdrawiam wszystkie dziewczyny bardzo serdecznie a i również męża Ayeedy, który dzielnie operował nożyczkami i pędzelkiem :)

Bea mi jeszcze zwróciła uwagę na to, że nie napisałam o moim taksówkowaniu - miałam przyjemność przywozić i odwozić takie znamienite persony jak właśnie Bea a także Brises i Pampuch :)

Więcej zdjęć na blogach:
Skrapowiskowym
Matilde
Gosi Salamon
Immacoli
Ayeedy
Malflu
Bei
i zbiorówka na blogu Skrapowiska jeszcze raz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...