24 lutego 2012

Kartka dla Ciebie - w szarości

W lutym była moja kolej na wymyślenie tematu wyzwania. Zadałam zatem bardzo prostą mapkę ale do tego narzuciłam wymóg zastosowania w pracy wyłącznie koloru szarego i wszystkich jego odcieni. Zadanie okazało się bardzo trudne, ponieważ w naszych scrapowych pudłach jest bardzo mało szarych papierów - takich po prostu szarych. Ale - Piekielna Owca wypełniła tę lukę projektując jakiś czas temu papier Grunge loves grey i to z niego właśnie powstała moja kartka:

Kwiatek powstał z szarych papierowych kwiatków Doliny Tęczy, w środku ma ćwiek z wyciętym kawałeczkiem "metki" z papieru (grunge loves grey) a płatki są potraktowane niesamowitym perlen penem w kolorze starego srebra:


Dodatkowo użyłam papieru Lovely Black oraz małego kawałeczka z Mglistych Snów.

Pozdrawiam serdecznie i życzę nam wszystkim odrobiny słońca, które rozświetlą tę szarość...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...