26 lutego 2012

Dream card :)

Jakiś czas temu Brises zaprosiła do zabawy z mapką. Ja oczywiście przespałam termin, ale mapka tak strasznie mi się spodobała, że kartkę zrobiłam - dla CraftManii.

Mapka wygląda tak:

A to moja kartka:


Jest mediowa, kolorowa - można powiedzieć, że na odreagowanie po ostatniej monochromatycznej :)
Użyłam papieru Dreamer Drive all night, który już sam w sobie ma kółka a mapkowe kółka stworzyłam wycinając kółka dziurkaczem, korzystając ze scrapińcowych zębatek, dopasowanych kolorystycznie guzików czy ćwieków. Napis pochodzi z arkusza naklejek Dreamer.

A tu szczegóły - ćwiek czarna perła:


i zębatki - w jednej są mikrokulki przyklejone przezroczystym perlen penem, w innej kuleczki cyny pozostałe po domowym lutowaniu a z kolejnej zrobiłam shaker box. Gnieniegdzie zrobiłam kropki czarnym perlen penem lub narysowałam kółka przezroczystym:



Ostatnia zębatka jest pokryta preparatem pękającym:




LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...