28 lutego 2012

Chwila prawdy - pierwsze LO :)

No i przyszła kryska na Matyska... padło i na mnie :) Za sprawą wyzwania na Scrapujących Polkach odważyłam się wreszcie zrobić pierwsze LO 30x30. Nie jest to mistrzostwo świata, ale pierwsze koty za płoty i takie tam :)

Oceńcie sami:

Trochę pochlapane distressem, przeszyte na czerwono po pogniecionym japońskim papierze. A napisy zrobiłam z wyciętych kawałków gazet, bo po prstu nic innego nie miałam w takim rozmiarze - 30x30cm to rozmiar wielki jak obrus po tym co robiłam ostatnio, czyli kartkach, ateciakach czy zakładkach :D


Tu już posłużyłam się mazakiem po prostu i pociągnęłam glossy, a na to ciut brokatu:


I scrapińcowa chmurka - pomalowana farbą kolorową a na to odrobinka białej pękającej Rangera:


No i tyle :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...