10 stycznia 2012

Ostatni post - trzy rozne kartki

Ostatni post... o tematyce świątecznej :) Czas zakończyć ten temat, a zatem:

Jedna z moich ulubionych tegorocznych kartek - z bałwankami pokolorowanymi distressami. Na papierze z Galerii Papieru - Świąteczna GospodaHerbatka dla Dwojga oraz TSC Przytulne Święta. Obowiązkowe kropeczki zrobiłam perlen penem:



Następnie najtrudniejsza kartka - na papierach TSC Przytulne Święta. Przyznam, że choć papiery są prześliczne, to jakoś w ogóle ich nie czuję w tematyce świątecznej. Zdecydowanie bardziej lubię ciemne klasyczne kolory - czerwienie i zielenie.




 I ostatnia kartka -najważniejsza. Zrobiłam ją dla kogoś, kto nie widzi, dlatego nieistotne tu są całkiem desenie, natomiast dużo jest wypustek - przeszycia, padający śnieg, jest obrysowany kontur chatki, napis jest pokryty chropowatym pudrem Tima Holtza, ćwiek w gwieździe jest wypełniony mikrokulkami a te na dole są brokatowe - też chropowate. Życzenia w środku napisałam perlen penem, żeby można je było "wymacać". Kartka poleciała do Domu Pomocy Społecznej w Niegowie - na facebooku zorganizowała się fajna akcja "Świąteczna Robótka 2011" - kto chciał robił karteczkę dla jakiegoś mieszkańca tego domu. Ja wybrałam niewidomą Urszulę. Poleciał też do niej mięciutki miś i twardy aniołek z masy solnej. Mam nadzieję, że adresatka się ucieszyła :)



Pozdrawiam i życzę miłego dnia (pomimo braku słońca...)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...