31 grudnia 2011

Podsumowanie roku 2011

Patrzę na różne blogi i widzę miłą tendencję do podsumowań, spojrzałam zatem i ja na swoje tegoroczne "dokonania". I widzę, że:

1. Prac papierowych zrobiłam niewiele, ale ogólnie rzecz biorąc jestem z nich zadowolona, tylko na kilka się skrzywiłam myśląc "ale knot":
2. Prac decu zrobiłam tyle co kot napłakał... Mam nadzieję, że nie zarzucę całkiem tego tematu, bo choć pracochłonny to dość wdzięczny jest:
3. Parę ładnych tygodni byłam zupełnie wyłączona z życia blogowego, forumkowego i twórczego ponieważ byłam zajęta przeprowadzkami (naszą i mojej mamy) oraz generalnym remontem naszego nowego gniazdka - zrobiliśmy w nim bardzo dużo, poczynając od wymiany wszystkich drzwi i okien, zrywaniu masakrycznych boazerii, kafli i kasetonów, projektowaniu i samodzielnym wykonaniu mebli a kończąc na roletach, które właśnie się dla nas produkują:
W roku 2012 chciałabym mieć troszkę spokoju, bo ten plac budowy już mnie nieco zmęczył :)

Pozdrawiam serdecznie wszystkich, którzy do mnie zaglądają - tych, których znam i których nie znam, wszystkim, którzy się dziś gdzieś bawią, życzę hucznej zabawy a tym, którzy zostają w domu tak jak ja, życzę miłego wieczoru w miłym towarzystwie :)


A wszystkim życzę dobrego roku dwunastego!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...