9 listopada 2011

Skrapuszko po japońsku?

Na naszym Czarującym forum niedawno wyzwałyśmy się na skrapuszka. Zrobienie skrapuszka nie jest jakimś wielkim wyzwaniem samym w sobie, więc postanowiłam nieco utrudnić sobie życie i użyć papierów, które niezwykle mi się podobają, ale nijak ugryźć ich nie mogę. No i szkoda mi ich ciąć - ale to już inna bajka. Mowa o japońskich papierach ze sklepu MOLIGAMI. Skrapuszko wyszło mi dość proste, ale i tak jestem zadowolona bo wreszcie zrobiłam jakiś krok do przodu. Nie pierwszy, bo już używałam tych papierów, ale jako tło lub dodatek, natomiast tutaj użyłam tylko ich - a konkretnie YUZEN CHIYO oraz MOMIGAMI. Za wisienkę na torcie robi perłowy ćwiek z CraftManii. No i jeszcze pręciki powtykałam... Ponieważ nasze prace zrobione na wyzwanie miały być też prezencikami na wymianę, pomyślałam, że warto zapakować tę delikatną rzecz (ta rozetka...) do pudełeczka. I tu robię ukłon w stronę jakiegoś sklepu jubilerskiego (apartu?), który pakuje łańcuszki w bordowe pudełeczka, które mają wymiar idealny na skrapuszko 7,5x7,5cm. Całość wygląda tak:




Pozdrawiam Mrouh, która mi zaszczepiła rozetkę w podświadomości :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...