16 listopada 2011

Album ślubny

I znów coś, czego nie zrobiłam teraz - jeszcze chwilę bym zwlekała i minęłaby rocznica od rozpoczęcia pracy nad tym albumem :) Najpierw nie mogłam znaleźć na niego pomysłu. Potem trzeba było trochę połazić za materiałami. Potem nie mogłam się za niego zabrać. Potem zaczęłam i skończyłam, zrobiłam ponad 50 zdjęć - i utknęłam, bo prawie z żadnego nie byłam zadowolona. Dlaczego? Ano dlatego, że papier jest bordowy a do tego perłowy. Jak dla mnie najgorszym kolorem do fotografowania jest czerwony. No nie umiem sobie z nim poradzić i kropka. Jak już wybrałam tych kilkanaście "najlepszych" zdjęć to znowu utknęłam, bo nadal nie oddawały dobrze kolorów... No i niestety musiałam się ratować różnymi filtrami w programie do obróbki zdjęć. Nie jest idealnie, ale już na tyle dobrze, żeby pokazać to, nad czym się tak męczyłam :D

Album ma wymiary prawie A4. Papier bordowy jest gruby, perłowy - cudny. Jako przekładki wpięłam kaleczkę z wzorkiem. Udało mi się dokupić pudełko gotowe w sklepie - do wymiarów tegoż pudełka się dostosowałam. Wszystkie zawijasy są zrobione złotym pudrem do embossingu Heat It Up! A same zawijasy pochodzą ze sklepu CraftMania. Napisy i obrączki to stemple z Lemonade. Do wykończenia posłużyły mi ćwieki perłowe a ponieważ było mi jeszcze trochę za "łyso", już na samym końcu dodałam maleńkie kropeczki z perlen pena. No i wyszło tak właśnie - żadnych cieniowań, przeszyć, wystających kwiatków, ponieważ bardzo chciałam, żeby ten album był przede wszystkim do używania a nie tylko do oglądania :)

A teraz mnóstwo zdjęć - co rzadko mi się zdarza :)

Komplet w całości:


Pudełko:



Okładka albumu:


Wnętrze - kształty, zawijaski wyciętle CuttleBugiem, na wewnętrznej stronie okładki powtarza się motyw z pudełka:


na wewnętrznej stronie tylnej okładki motyw obrączek:



I kartka do kompletu:



I tył okładki:


Opakowanie też dopasowane kolorystycznie ;)


A ponieważ panna młoda była w ciąży - coś dla maluszka:


Uff... Ktoś dotrwał do końca? Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...