21 marca 2011

Skrapowisko 2011

Było przedwczoraj. Było fantastyczne. Było... I mam nadzieję, że jeszcze będzie!!
Na początek ja i Petit Decu, która przyjechała z Warszawy i z którą niezywkle miło było mi się spotkać - zdjęcie zrobione przez Arte Banale:


I dalej moje zdjęcia - zrobiłam ich niewiele, bo cały dzień latałam :)

Pracusie przy babeczkowym stole:




Noami, Karola i Arte Banale:

CraftManiowe stoisko:

Na innych stoiskach również wrzało jak w ulu:

Przygotowania do CraftManiowych warsztatów kwiatuszkowo - ćwiekowych:

a tu samodzielne tworzenie kwiatków już trwa:

Prześliczne zakładki przygotowane na wymianę:

Bea i Ania z Poddasza:

Wymiana zdań po Finnowych warsztatach - jestem zachwycona rezultatami - widziałam pracę Lilavati i Bobini - efekty niesamowite!


A tu ja z Tęczową Załogą CraftManii:


I jeszcze kilka linków do postów blogowych ze zdjęciami:

BLOG SKRAPOWISKA
BLOG MAGNOLIOWO
BLOG ARTE BANALE
BLOG FINNABAIR
BLOG KAROLI WITCZAK

Jak znajdę jeszcze jakieś zdjęcia to linki dołożę :) Póki co - idę się kurować, bo dopadł mnie jakiś grypowy wirus, buu...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...