22 stycznia 2011

Karteczki dla Babci i Dziadka

Na Scrapujących Polkach jest wyzwanie techniczne wymyślone przez UHK - matting. A cóż to jest matting??? Zaintrygowała mnie ta nazwa, myślałam, że to coś czego nie znam, ale okazało się, że to robiłam nawet o tym nie wiedząc :))))

Matting to dodawanie obramowania poszczególnym warstwom papieru - w ten prosty sposób uzyskujemy dodatkowe warstwy na swojej pracy.

Miałyśmy użyć mattingu w jednym kolorze i co najmniej 3krotnie.

Moja praca na to wyzwanie:

Papierki: Galeria Papieru, Basic Grey Archaic i Graphic 45, ćwieki brokatowe z CraftManii i embossowany napis.

oraz dwie podobne dla babć:


Papierki - Latarnia Morska, kwiatki, ćwieki - CraftMania.

P.S.
Zdjęcia koszmarne... Brak światła... Zimowa deprecha... Ja chcę, żeby już była wiosna!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...